قوانین انجمن مدیریتی مجتمع فنی آراد سیستم


مجتمع فنی آراد سیستم یک موسسه آموزشگاهی و فرهنگی است که هدف اصلی آن ایجاد فضای علمی ، تخصصی و افزایش علم و آگاهی کاربران ایرانی میباشد . کلیه موضوعات بصورت طبقه بندی شده ارایه شده و همه کاربران میتوانند با توجه به قوانین به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مطرح شده بپردازند. عضویت در این انجمن برای همه افراد بصورت رایگان امکان پذیر است . شما با عضویت در این سایت پایبند به رعایت قوانینی هستید که در سطر های بعدی تایین شده است.

پیش از خواندن قوانین بهتر است بدانید این سایت (آراد سیستم) از موارد زیر رفع مسئولیت میکند :

1- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و این سایت (آراد سیستم) در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد.

2- براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد این سایت (آراد سیستم) هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت.

3- مديران و همكاران دسترسي هاي لازم براي ويرايش و پاك كردن تاپيك ها و محدود كردن كاربران خاطي را دارند و براي فعاليت هاي مديريتي ملزم به جواب پس دادن به كاربران نيستد !

4- مسئوليت مطالب ارسال شده توسط کاربران و حتی مدیران و همکاران سایت به عهده خود ايشان مي باشد و به هيچ وجه نظر و يا مطلب صاحبان این سایت (آراد سیستم) نمي باشد. این یک امر بدیهی بوده و ماهیت سایت های گفتگو این طور اقتضا میکند.

5- مدیران سایت به هیچ وجه در مسائل و دعوا های کاربران دخالت نخواهند کرد و اختلافات کاربران به خودشان مربوط است و باید بیرون از محیط انجمن به دعوای خودشان رسیدگی کنند و از آوردن دعوا به تاپیک ها به شدت پرهیز کنند در غیر این صورت به آنها اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار این کار آنها از استفاده از انجمن محروم خواهند شد.
1- قوانین کلی فعالیت در انجمن این سایت (آراد سیستم) :

1. هر گونه فعالیت تبلیغاتی در این انجمن بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد.

2. هر گونه فعالیت سیاسی بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد.

3. زبان اصلی این انجمن فارسی است ، لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فینگلیش (نوشتن کلمات فارسی با حروف انگلیسی) استفاده نکنید.

4. (آراد سیستم) با دیگر (سایت های مرجع کد و ابزار و قالب) هیچ کدورتی ندارد بنابراین چنانچه مشاهده شود کاربری بر ضد دیگر مراجع سخن میگوید با کاربر مربوطه برخورد میشود.

5. کپی برداری از دیگر مراجع ایرانی (کد و گرافیک و قالب) حتی با ذکر منبع نیز ممنوع میباشد و تاپیک های از این قبیل سریعا حذف خواهند شد که به معنی تذکر میباشد.

6. کپی برداری از مطالب انجمن صحیح نیست چون ممکن است شخص گرد آورنده زحمت زیادی برای آن کشیده باشد و یادآور میشویم که مطالب این انجمن فقط برای استفاده شما هستند و نه کپی و درج در سایت ها و انجمن های خود و دیگران.

7. ارتقاء درجات کاربری نسبت به فعالیت مفید ، مستمر و اختصاصی شما توسط مدیران و مدیریت کل در بخش مدیران تصمیم گیری میشود و هرگونه درخواست ارتقاء درجه از طرف کاربر بدون پاسخ میماند ، لذا کاربران نباید درخواست ارتقاء داشته باشند و اینکار توسط مدیران تصمیم گیری خواهد شد.
2 - قوانین امضا و آواتار :

1. از قرار دادن امضای غیر متعارف خودداری کنید در غیر این صورت امضای شما پاک خواهد شد که به معنی تذکر خواهد بود و در موارد تکرار این عمل توسط کاربر، به کاربر مذکور 1 اخطار داده خواهد شد . تشخیص غیر قانونی بود یک امضا بر عهده مدیران است.

2. امضا باید حداکثر حجم آن کمتر از 150 کیلوبایت باشد و نیز طول یا ارتفاع امضا شما باید کم تر از 200 پیکسل باشد در غیر این صورت امضا شما اسکرول میگیرد.

3. لینک بنر ها و ... رو همراه با http:// قرار بدید چون در غیر این صورت لینک شما به صفحه اول انجمن انتقال داده میشود.

4. استفاده از تصاویر غیر اخلاقی در امضا و آواتار ممنوع میباشد و برخوردی شدید با کاربر خاطی میگردد.

5. استفاده از متون غیر اخلاقی و سیاسی در امضا برخوردی جدی در پیش دارد.

6. فروش محصولات غیر مجاز از قبیل : فیلم ، سریال ، ابزار عبور از فیلترینگ و ... در امضا ممنوع میباشد.

7. گذاشتن متن یا عکس هایی که در رابطه با انتقاد از دیگران یا انجمن میباشد در امضا ممنوع است.

8. توهین به فرد یا گروه خاصی در امضا ممنوع می باشد.
3 - قوانین ایجاد تاپیک :

1- هر کاربر فقط اجازه ساخت 1 تاپیک تفریحی در روز را دارد در صورتی که کاربر در روز بیشتر از 1 تاپیک تفریحی بزند حذف خواهد شد که به معنی تذکر میباشد.

2. قبل از ارسال تاپیک چنانچه سوال و مشکلی دارید در انجمن جست و جو کنید چنانچه قبلا سوالتان مطرح نشده بود سپس اقدام به زدن تاپیک کنید.

3. در تاپیک ها از به کار بردن جملات رکیک و توهین به فرد یا گروه خاصی خودداری کنید.

4. تاپیک هایتان را در بخش مربوط به خود ارسال کنید و از ارسال تاپیک خارج از موضوع تالار جدا خودداری کنید.

5. از ارسال هرگونه مباحث سیاسی و مخالف با شئونات اسلامی و میهن عزیزمان شدیدا خودداری کنید اینگونه تاپیک ها بلافاصله حذف شده که به معنی تذکر میباشد .

6. صاحب تاپیک فقط هر 24 ساعت یکبار میتواند تاپیک را به روزرسانی کند که در صورت تکرار تاپیک قفل میشود که به معنی تذکر میباشد.

7. تنها مدیران و معاونان و پلیسان حق گوشزد کردن قوانین را در تاپیکهای مختلف دارند و دیگر کاربران نباید در اینباره دخالتی داشته باشند.

8. ارسال تاپیک به منظور جذب نویسنده آزاد میباشد اما جذب اسپانسر ، همکار ، مدیر ، کاربر و ... برای انجمن ممنوع میباشد و تاپیکهای مربوطه سریعا ، بدون اخطار قبلی حذف خواهند شد که به معنی تذکر میباشد.

9. نام بردن از دیگر مراجع(کد/گرافیک/قالب) چه به صورت تعریف و چه به صورت توهین ممنوع میباشد ، ذکر نام دیگر مراجع به صورت مستقیم فقط و فقط در موارد خاص و ضروری بلامانع میباشد ،تاپیک های ناقض این قانون ویرایش/حذف خواهند شد.

10. چنانچه مشاهده شود فردی اقدام به ساخت تاپیک تهمت کرده و دلیل و مدرکی برای اثبات تهمت ندارد ، تاپیک مذکور حذف شده که به معنی تذکر خواهد بود.

11. ارسال تاپیک مربوط به تبادل لینک، بنر و... ممنوع میباشد و تاپیک مربوطه حذف خواهد شد که به معنی تذکر خواهد بود.

12. برای تاپیک ها عنوان مناسب انتخاب کنید. عنوان هایی که شامل کلماتی چون " فوری " ، " کــمک " و... باشند، و یا استفاده از کاراکتر هایی برای بهتر نشان دادن عنوان تاپیک و جلب توجه، مثل: " >>>> کمــــــــــک کمک کنید " عنوان ویرایش شده و 1 تذکر به کاربر در همان تاپیک داده خواهد شد در صورت تکرار کاربر مذکور اخطار دریافت خواهد کرد.

13. در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.

14. لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين تاپیک و موضوع جداگانه مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک موضوع خودداري فرماييد.

15. از نوشتن يك سوال در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. طبق قانون انجمن مناسب و مرتبط به سوال خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن سوال خود را ارسال كنيد اگر به صورت اتفاقی تاپیک ارسالی دوبار ارسال شد صاحب تاپیک موظف به حذف یکی از آنها میباشد اگر صاحب تاپیک برای حذف تاپیک تکراری اقدامی نکرد تاپیک توسط مدیران و معاونان حذف میشود که به معنی تذکر خواهد بود.

16. هرگونه تاپیک بصورت خرید و فروش یا به اشتراک گذاری کالاهای فیزیکی بر خلاف قوانین میباشد .(فقط فروش سایت ، وبلاگ ، قالب ، دامنه ، اسکریپت ، افزونه مجاز است).
4 - قوانین مشارکت در انجمن (ارسال پاسخ در تاپیک ها مختلف) :

1. در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که روزیکس محل آموزش است و کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد. لذا از به کارگيري کلماتي که باعث شود کاربر به جاي گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکيداً خودداري فرماييد.

2. در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن تاپيک ( يا سوال ) شود خودداري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک تاپيک عمومي باز کنيد.(این کار اسپم شناخته شده و به کاربر خاطی اخطار داده میشود).

3. هر گونه فعالیت (ارسال تاپیک ، ارسال تصاویر و ...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است که تاپیک یا تصویر ارسالی حذف میشود که به معنی تذکر خواهد بود !

4. هر گونه بی احترامی به کاربران ، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع بوده و با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

5. از پرداختن به مسايل حاشيه اي فروم و دخالت در نحوه مديريت جدا خودداري كنيد

6. هرگونه صحبت در مورد فیلترینگ و ابزار عبور از فیلترینگ در كليه انجمن ها ممنوع ميباشد.

7. هر گونه تاپيك تبليغاتي غير مجاز بوده و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد که پاسخ یا تاپیک ارسال کاربر مذکور حذف میشود که به معنی تذکر خواهد بود.

8. ارجاع دادن کاربران به سایر انجمن ها ، وبلاگ های و دیگر سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانین بوده و بنا به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد.

9. در صورت مشاهده تاپیک های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق لینک گزارش اطلاع دهید.
5- قوانین نام کاربری :

1. تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اکانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد.

2. هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک "نام کاربری" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد !

3. از انتخاب نام کاربری ساخته شده از اعداد پرهیز نمایید ! نام کاربری باید با استفاده از حروف انگلیسی یا از ترکیب اعداد با حروف انگلیسی ساخته شده باشد در صورت مشاهده نام کاربری ساخته شده از اعداد اکانت کاربری فرد بدون اخطار قبلی حذف خواهد شد.
6 - قوانین خرید و فروش ( تالار بازارچه) :

1. در بخش بازارچه فقط فقط فروش سایت،وبلاگ وقالب،دامنه،اسکریپت و افزونه مجاز است !

2. ایجاد تاپیک های مزایده و تبلیغ آدرس یاب و از این قبیل مسائل که هیچ ربطی به انجمن ندارد جدا پرهیز کنید !

3. خرید و فروش وبسایتهای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایت ساماندهی از جمله : سایت فیلم ، موزیک ، فروش محصولات عبور از فیلترینگ و ... در این سایت (آراد سیستم) ممنوع میباشد و در صورت مشاهده بلافاصله حذف خواهد شدکه به معنی تذکر خواهد بود.

4. تمامی مراحل خرید و فروش باید در پیغام شخصی دنبال شوند و انجام معاملات در تاپیک ممنوع میباشد.

5. به وجود آمدن هرگونه مشکلی در خرید و فروش مربوط به خریدار و فروشنده میباشد و این سایت (آراد سیستم) هیچگونه مسئولیتی در قبال پیش آمد های احتمالی نمیپذیرد ، بدیهی است به شکایت های اینگونه موارد پاسخی داده نخواهد شد.

6. تاپیک دیگران به شما تعلق ندارد بنابراین چنانچه قصد خرید یا فروش دارید تاپیک جداگانه ایجاد کنید.

7. در هنگام فروش توجه به نکات زیر توجه فرمایید :

۱. متون و آدرس های لینک دار نگذارید.
۲. آدرس ها رو بدون http://www بگذارید.
۳. اگه آدرسی دارید که کپی کرده اید آن را از طریق گذاشتن کد بگذارید.
7- قوانین درخواست های گرافیکی :

1. سفارش درخواست هایی گرافیکی فقط در تاپیک های جامع باید صورت گیرد و در صورت زدن تاپیک مجزا تاپیک مربوطه حذف میشود.

2. در طراحی های رایگان PSD ( فایل لایه باز ) طرح به درخواست دهنده داده نمیشود و این امر بستگی به طراح دارد.

3. در درخواست های گرافیکی حتما تمامی مشخصات از قبیل : سایز ، رنگبندی ، متون مورد نظر و ... باید ذکر گردند در غیر اینصورت به درخواست رسیدگی نخواهد شد.

4. در صورتی که مشاهده شود کاربری به دلیل سخت گیری به طرح ها موجب اذیت گرافیست ها میگردد تاپیک/پاسخ درخواستی وی حذف میگردد ، چنانچه سلیقه سخت گیری دارید میتوانید برای طرح خود هزینه کرده و از وب سایت های طراحی گرافیک طرح مورد نظر خود را سفارش دهید ، حجم درخواست ها در روزیکس بالاست و گرافیست ها نمیتوانند تمام انرژی خود را روی یک تاپیک خاص قرار دهند.

5. هنگام ایجاد سفارش اسمی از یوزر یا گرافیستی خاصی نبرده و درخواست طراحی را به فرد خاصی محول نکنید ، در غیر اینصورت متن تاپیک/پاسخ شما ویرایش خواهد شد که به معنی تذکر خواهد بود و در صورت تکرار اخطار دریافت خواهید کرد.
8- قوانین برای مدیران بخش و پلیسان و مدیران :

قوانین اخطار ها و اخراج ها :

1. جز موارد استثنایی بهتر است در اولین تخلف به کاربر تذکر داده شود و در صورت تکرار به وی اخطار داده شود

2. در صورتی کاربری به هر یک از موارد فوق بی توجهی نشان داده و رفتار وی موجب ناراحتی کاربران یا بر هم زدن نظم انجمن ها شود ، مدیران میتوانند به منظور یاد آوری قوانین و رفتار نامناسب کاربر به وی تذکر دهند.

3. در صورتی که کاربران بدون توجه به اخطار ها و تذکرات صادره به رفتار غیر قانونی خود ادامه دهند ، مدیران میتوانند کاربر را بر اساس نوع رفتار بصورت مدت دار یا برای همیشه از سایت اخراج کنند . در صورت اخراج کاربر از انجمن برای همیشه ، امکان بازگشت مقدور نمیباشد.

قوانین بستن تاپیک :

1. در صورتی که کاربر تاپیک را در قسمت موضوعات مرتبط ایجاد نکند تاپیک وی را قفل کرده و 1 تذکر بدهند و لینک انجمن مرتبط را بدهند !

2. در صورت شروع دعوا در یک تاپیک آن تاپیک بسته شود و به عواملان دعوا تذکر داده شود و در صورت تکرار 1 اخطار داده میشود.

3. بستن تاپیک هایی که توسط مدیر سایت و مدیر ارشد انجمن و معاونان ایجاد شده برای پلیسان آزاد نیست.

4. بستن تاپیک اگرچه با کاربر ایجاد کننده شوخی وجود داشته باشد مجاز نیست و کاربران جدید برداشت منفی میکنند.

5. قفل کردن تاپیک های که خلاف هر یک از قوانین بخش بازارچه باشد برای پلیسان آزاد است.
9- قوانین برای مدیران بخش و پلیسان و مدیران :

توجه کنید قبل از دادن هر اخطار ابتدا یک تذکر داده میشود در صورت تکرار 1 اخطار داده میشود و در صورت تکرار دوباره مقداری اخطاری که جلوی گزینه های زیر نوشته شده اخطار دهید.

1. هر گونه تبليغات ممنوع بوده و با کاربر متخلف برخورد خواهد شد. (2 اخطار)

2. هر گونه اسپم و تکرار نويسي تاپیک/پاسخ ممنوع ميباشد. (1 اخطار)

3. هرگونه بحث سياسي ممنوع ميباشد. (2 اخطار)

4. هر گونه توهين به اشخاص ديگر ممنوع ميباشد. (3 اخطار)

5. در پاسخ به سوالات اگر جواب سوالي رو نميدونيد لطفا پاسخ بيهوده ندهيد و اسپم نکنيد. (1 اخطار)

6. هر نوع استفاده کلمه رکيک در انجمن ممنوع!! (2 اخطار)

7. زبان رسمي انجمن فارسي ميباشد پس انگليسي تايپ نکنيد. (1 اخطار)

8. در سایر موارد که کاربر از قوانین فوق سرپیچی کند تشخیص تعداد اخطار بر عهده پلیسان و مدیران میباشد

9. بعد از گرفتن 10 اخطار از انجمن محروم ميشويد
لطفا رعایت بفرمایید.

با تشکر موفق باشید.

(گروه مدیریتی آراد سیستم)

administrator : v.zolfaghari